Thursday 28 March 2013

Segmen Aku Gila Blog










Bismillah.

"Erkkkkkk , erkkkkkk" Hehe alhamdulillah kenyang lepas makan Mee Kuah. Sedap. Nyummm nyum. Apa-apapun semua itu Allah yang punya. Rezeki Allah. Alhamdulillah. Petang ni anuar join satu segmen. Segmen oleh KAK JIA yang comel lagi Alim. Eh betol ke? Hehe pujian ya KAK JIA. Bukannya memerli. Tajuk segmen ni "AKU GILA BLOG".Memang kenalah kot dengan anuar yang suka berblogging ni. Hehe.
"Pujian itu satu Ujian"

Apa yang istimewanya belog anuar? 

Istimewa? Nak kata istimewanya belog anuar ni taklah istimewanya pun. Yang istimewanya belog ni warna biru. Tenang mungkin bila ziarah belog ni? Belog ni hanya mengandungi entri islamic yang kadang-kadang ceritanya hanya diambil dari buku-buku yang anuar baca. Adakalanya berdasarkan ilmu yang ada. Alhamdulillah. Yang tu saja-lah istimewanya. Singgahlah selalu :)

Dalam sehari berapakah kekerapan anuar mengupdate belog?

Untuk tahun ni anuar jarang la update blog kerana anuar stay asrama. Lagipun balik hanya 2 minggu sekali. Minggu balik mesti dipenuhi dengan homework. Masa cuti sajalah hendak update belog. Tapi dalam sehari tu anuar mungkin update 2 atau 3 kali. Waktu pagi , petang dan malam. Itu pun waktu cuti sekolah. Lagipun belog ni baru lagi. Entri pun sikit. Belog yang pertama kat SINI. Sudah berhabuk.

Blog anuar diedit sendiri atau menggunakan khidmat orang lain?

Blog ini menggunakan khidmat orang lain. Anuar edit mengikut tuto blog kakak , dan abang yang amat professional. Anuar banyak ikot tuto Kak Lyssa.Banyak betol tuto dia. Nak edit sendiri tak pandai sangat. Lagipun takda masa.

Setakat tu sajalah entri untuk kali ni. Selamat menunaikan solat.Jangan tinggal-tinggal. Untuk keterangan lanjut tentang segmen ni boleh la melawat belog Kak Jia kita ni . KLIK SINI .

Improve Aamal. Increase Iman.

1 comment:

  1. terima kasih kerana join segmen saya..:)slm kenal..

    ReplyDelete