Sunday, 11 January 2015

"Saya tak kacau orang".



Bismillah.

*celik mata pegang phone


"Slide to unlock".

"Aku rasa instagram aku belum ada gambar terbaru lagi ni,banyak gambar aku boleh nak upload".

*pilih gambar dan upload

*lelaki komen

"seksinya,cubalah tutup aurat".

*komen dibalas

"Ikut sayalah nak pakai macam mana pun, itu masalah lelakilah siapa suruh tengok".

Sebenarnya perempuan yang berpakaian jarang dan seksi telah mengacau pandangan lelaki lanta mengacau 'nafsu dan hati' yang ada dalam dirinya.

Sekiranya tindakan ini setiap hari berlaku,kacau akan bertukar kepada perasaan 'galau' lalu menghasilkan rasa 'sasau' kepada lelaki tersebut.

akhirnya,tindakan mengacau itu akan mula dilakukan kepada perempuan tersebut sehingga tidak mustahil beliau tergamak menggunakan ilmu pukau.

9 comments:

  1. Replies
    1. Kannn ? Sekarang ni fikirkan salah siapa.

      Delete
  2. hoho..kadangkala benda remeh tu kita tak sedar. In Sya Allah, sedang berusaha ke arah yang lebih baik :)

    http://sarahhijabista.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang. manusiaaa. sama2 lah perbaiki in sha allah :D

      Delete
  3. Alasan yang sering diberikan ; "suka hati aku lah nak pakai apa pun" "mak bapak aku pun tak tegur, kau sapa nak tegur aku" "tak payah bajet alimlah" "sampai masa aku tutup aurat jugak" "ada yang lagi seksi apa dari aku" "kubur masing masing" dan lain lain .. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu alasan dah fanatik bg mereka yg luluh imannya :D

      Delete
  4. Saya sakit hati betul bila ada pompuan cakap camtu, rasa macam nak tauk dalam sungai haha. Haih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha biasa la. Pompuan mmg sng sakit hati. Hahaha jgn llh dlm sngai. Dlm laut lah xD

      Delete